Ziņas

Gadatirgū degustēsim jaunos produktus!

30.04.2010

Rīt, 1. maijā Spilva piedalīsies gadatirgū, kas norisināsies Rīgā pie Kongresu nama. Gadatirgū būs pieejami visi iecienītākie Spilvas produkti, kā arī jaunie produkti, kuru ražošana uzsākta nesen. Visas dienas garumā ir paredzētas jauno produktu degustācijas!

Lolita Bemhena kļuvusi par LPUF valdes priekšsēdētāju

12.04.2010

Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) valdes sēdē par LPUF valdes priekšsēdētāju ievēlēta Lolita Bemhena – ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmuma Spilva vadītāja. Izmaiņas LPUF valdē nav skārušas LPUF izpilddirekciju, kas paliek līdzšinējās sastāvā. „Paaugstināt Latvijas ražotāju konkurētspēju eksporta un Latvijas tirgū, palielināt Latvijas ražotāju atpazīstamību eksporta tirgos un uzlabot ražotāju sadarbību ar Zemkopības ministriju un […]

“Spilvā” darbu sāk jauna mārrutku pārstrādes līnija

07.04.2010

Jaunā mārrutku līnija darbu uzsāk 7. aprīlī. Modernā mārrutku pārstrādes līnija ļauj paaugstināt Spilvas mārrutku produkcijas kvalitatīvās īpašības, kā arī ieviest tirgū papildinājumus Spilvas ražoto mārrutku sortimentā. Mārrutku pārstrādes iekārtu iegādē un uzstādīšanā ir ieguldīti 75 000 latu. „Mārrutku smalcināšanas process jaunajā līnijā tiek veikts vakuumā, kas dod iespēju iegūt stabilu un deairētu – no […]

Augstu novērtēta “Spilvas” sulu vides reklāma

12.03.2010

Kampaņas Spilva Sulīgai dzīvei! vides reklāma ieguvusi 2. vietu konkursa Reklamazaurs kategorijā Inovatīvi risinājumi. Īpašo vides reklāmu Spilva veidoja sadarbībā ar radošo aģentūru Mēmais un mediju aģentūru Starcom. Reklamazaurs ir vides reklāmas konkurss, kura uzdevums ir apzināt un izcelt labākos vides reklāmu materiālus Baltijā un sekmēt jaunu, inovatīvu vides reklāmu materiālu radīšanu, kā arī rosināt publiskās […]

Populārākais “Spilvas” produkts eksportā – „Ķīnas saldskābā mērce”

25.02.2010

Iecienītākie Spilvas ražotie produkti eksporta tirgos ir „Ķīnas saldskābā mērce" un „Tomātu mērce". Savukārt, populārākās Spilvas ražoto produktu grupas eksportvalstīs – Krievijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā – ir mērces (dresingi), mārrutki, sinepes un tomātu mērces. Spilvas populārākie produkti eksportvalstīs; Top7 (% no kopējā eksporta apjoma): „Ķīnas saldskābā mērce" – 6,2% „Tomātu mērce" – 5,6% „Čili […]

“Spilva” uzstāda patentētu produkcijas pildīšanas līniju

06.01.2010

Gada nogalē Spilvā ir uzstādīta jauna, Latvijā patentēta spaiņu pildīšanas līnija, kas paredz automatizētu spaiņu pildīšanu, papildu dezinfekciju un produkcijas uzglabāšanas termiņa paildzināšanu. Šajā projektā ir saņemts tehnoloģiskais patents, kuru izstrādāja Spilvas Kvalitātes un ražošanas direktore Egita Bērziņa. Jaunajā spaiņu pildīšanas līnijā ierīkots automatizēts spaiņu padošanas, pildīšanas un vāku uzlikšanas process. Produkcijas svara novirzes ir […]

“Spilva” nostiprinās Latvijas dzērienu tirgū

11.11.2009

Spilva dzērienu tirgū ienāca šovasar, un kopš tā laika ievērojami nostiprinājusi savas pozīcijas. Neskatoties uz ciešo konkurenci, Spilvai ir izdevies dzērienu tirgū iemantot savus lietotājus un iegūt tirgus daļu. Tas ļauj Spilvai plānot sulu, nektāru un dzērienu sortimenta paplašināšanu. Lietotāju vidū populārākās Spilvas ir tomātu sula un ābolu – upeņu dzēriens. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū pircējiem […]

“Spilva” aicina kļūt LIELIEM un atbalstīt Bērnu slimnīcu!

22.10.2009

„Spilva", kura pievienojusies kustībai „Lielie Bērnu slimnīcai", aicina arī citus Latvijas uzņēmējus un visus līdzcilvēkus, kuriem ir iespēja, kļūt par LIELIEM – atbalstīt Bērnu Klīnisko Universitātes slimnīcu ar darbiem vai ziedojumiem, kļūstot par iniciatīvas dalībnieku. Jau šosestdien, 24. oktobrī pulksten 11:00 LIELIE ir aicināti piedalīties jau otrajā LIELO RUDENS TALKĀ Bērnu slimnīcas uzkopšanai un labiekārtošanai. […]

“Spilva” paplašina eksportu uz Krieviju

14.10.2009

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva" noslēdza sadarbības līgumu ar Krievijas tirdzniecības uzņēmumu „Russkij Brend". Līgums paredz „Spilvas" produkcijas izplatīšanu lielākajā Krievijas mazumtirdzniecības ķēdē „Retail Group X5", kā arī „Magņit" veikalos. Saskaņā ar vienošanos „Russkij Brend" no „Spilvas" saņem Latvijā ražotus dresingus, tomātu mērces, ābolu biezeņus, saldās mērces un sīrupus. Iniciatīva par sadarbību nāca no […]

“Spilva” 1. vietā Latvijā Mīlētāko zīmolu topā starp pārtikas ražotājiem

02.10.2009

Arī 2009. gadā Latvijā Mīlētāko zīmolu topā pārtikas nozarē 1. vietu ieņem Spilva, saglabājot starp pārtikas ražotājiem savas pozīcijas, kādas Spilvai bija arī 2007. un 2008. gadā. Mīlētāko zīmolu topa veidotāji norāda, ka Spilvas zīmols ir mainījis savu pozicionējumu, asociācijas par Spilvu paplašinot no kečupiem un tomātu mērcēm uz plašāku produktu klāstu. Latvijas Mīlētāko zīmolu […]

Tomātu mērču ēdāji Latvijā ir uzticīgi pārbaudītām vērtībām

22.09.2009

Saskaņā ar šīsvasaras tirgus datiem, „Spilvas" tomātu mērces ieņem 72,1% tirgus daļas tomātu mērču segmentā Latvijā, un 81,5% – dresingu segmentā. Popularitāti ļauj saglabāt patērētāju uzticēšanās pārbaudītām vērtībām, kuras kļūst īpaši aktuālas „jaunajā ekonomiskajā situācijā". „Nenoliedzami, ekonomisko apstākļu ietekmē mainās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi. Nereti pircēji atsevišķos pārtikas produktu segmentos pāriet uz lētākiem produktiem, eksperimentējot […]

Sezonas augļu, ogu un dārzeņu iepirkuma sezona tuvojas noslēgumam

03.09.2009

Šosezon ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva" dažās dārzeņu kategorijās veica lielākus iepirkumu apjomus nekā bija plānots sezonas sākumā. Vairāk iepirkti ir Latvijas audzētāju piegādātās skābenes, burkāni, tumšie kabači un citi dārzeņi. „Spilva" jau ir iepirkusi lielāko daļu ražošanai nepieciešamo augļu, ogu un dārzeņu. Ievērojamākais sezonas dārzeņu pirkums, kas vēl paredzēts šogad, ir 30 tonnas […]

„Spilva” ienāk dzērienu tirgū ar sešiem jauniem produktiem

04.08.2009

Šovasar ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva" paplašina savas produkcijas klāstu ar sulām, nektāriem un dzērieniem. Šovasar jau pieejami seši dažādi dzērieni: ābolu sula, apelsīnu sula, tomātu sula, plūmju nektārs, ābolu-upeņu nektārs un multiaugļu dzēriens. Tuvākajā nākotnē plānots sortimentu papildināt ar jaunu garšu sulām, nektāriem, dzērieniem.  „Neskatoties uz ekonomikas lejupslīdi, „Spilva" nav mainījusi savus plānus […]

„Spilva” iegādājas tēju, garšvielu un pārtikas piedevu ražotāju „Latplanta”

21.07.2009

„Spilva" 15. jūlijā noslēdza darījumu, ar kuru Siguldas novadā bāzēts tēju, garšvielu un pārtikas piedevu ražotājuzņēmums a/s „Latplanta" ir nonācis SIA „Spilva" īpašumā. „Spilva" sadarbībā ar „Latplanta" plāno paplašināt produkcijas klāstu un atrast sinerģiju abu uzņēmumu kopīgā darba organizēšanā – izejvielu un pakalpojumu iepirkumos, ražošanā, loģistikā un pārdošanā. Lēmums par „Latplanta" uzņēmuma un zīmola iegādi […]

„Spilva” aktīvi uzsāk ogu, augļu un dārzeņu iepirkšanas un pārstrādes sezonu

16.07.2009

Līdz ar pirmo augļu un dārzeņu ražu nogatavošanos, ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva" uzsāk vietējo Latvijas izejvielu aktīvo iepirkšanas ciklu, kas ilgs visu sezonu. Šogad plānots iepirkt 205 tonnas gurķu, palielinot gurķu iepirkuma un pārstrādes ajomus par 55% salīdzinājumā ar pagājušo sezonu. Plānotie gurķu iepirkuma un pārstrādes apjomi ir ievērojami lielāki nekā visus iepriekšējos […]

Atklāj jauno „Spilvas” Loģistikas centru Babītē

01.07.2009

Šodien, 1. jūlijā „Spilvas” valdes locekle Lolita Bemhena un ekonomikas ministrs Artis Kampars svinīgi pārgrieza simbolisko sarkano lentu, atklājot jauno „Spilvas” Loģistikas centru, kas aizņem vairāk nekā 6000 m² un 24 stundas diennaktī spēj nodrošināt produkcijas piegādi Latvijā. „Šodien ir lielu pārmaiņu laiks! Ne tikai ekonomikā, politikā, bet arī domāšanas veidā un uztverē. Šobrīd kā […]

Premium Avīze atgriežas pie lasītājiem

09.04.2009

Aprīlī, pēc trīs mēnešu pārtraukuma, lasītāji saņem jaunāko Premium Avīzes numuru, kas turpina interesentiem atklāt Premium dzīvesstila noslēpumus. Ikmēneša avīze piedzīvojusi vairākas izmaiņas un atgriežas jaunā kvalitātē. Pirmkārt, ir paplašinājies Premium Avīzē apskatāmo tēmu klāsts. Turpmāk lasītāji saņems informāciju ne tikai par ēšanas priekiem un ģērbšanās smalkumiem, bet arī par citām Premium stila tēmām, piemēram, […]

„Spilva” ražošanas attīstībā Latvijā 2008. gadā investēja 3 milj. latu

06.04.2009

„Spilvas” apgrozījums 2008. gadā bija 13,8 milj. latu, veidojot pieaugumu par 13% salīdzinājumā ar 2007. gadu. 80% „Spilvas” produkcijas ir ražoti Latvijā, bet 20% ir ražoti ārpus Latvijas. Savukārt 14% Latvijā saražotās „Spilvas” produkcijas 2008. gadā eksportēti uz ārzemēm. „Spilvas” apgrozījums 2008. gadā bija 13,8 miljoni latu, veidojot 13% pieaugumu salīdzinājumā ar 2007. gadu, kad […]

Spilva iesaistās mācību veikala izveidē Laidzes profesionālajā vidusskolā

26.03.2009

Atsaucoties Laidzes profesionālās vidusskolas aicinājumam, Spilva iesaistījusies mācību veikala izveidē. Skolas audzēkņiem turpmāk būs iespējas apgūt tirgvedības zināšanas, izmantojot reālu aprīkojumu, piemēram, veikalu plauktus, produkciju, kases aparātus. Spilva mācību veikaliņu nodrošinās ar plaša sortimenta produkcijas paraugiem, kā arī dažādiem tirdzniecības ikdienā nepieciešamiem materiāliem – cenu zīmēm, jaunumu norādēm, plauktu maliņām.

Pirmais tehnoloģijas patents “Spilvas” vēsturē

23.03.2009

Spilva ir ieguvusi spaiņu pildīšanas tehnoloģijas patentu, kas ir pirmais šāda veida tehnoloģiskais patents Spilvas vēsturē. Patentētā tehnoloģija ļauj pagarināt produktu derīguma termiņu; tā paredz arī papildu aizsargplēvi un iepakojuma dezinfekciju līdz sterilam līmenim. Pateicoties tehnoloģijai, tiek nodrošinātas arī lielākas ražošanas jaudas un augstāka produktivitāte.

Spilva svin loģistikas centra spāru svētkus

04.02.2009

Šodien Spilva svin jaunā loģistikas centra spāru svētkus, jo ir pabeigts celtniecības “0” cikls un norit 1. un 2. kārtas būvdarbi. Loģistikas centra kopējā platība būs vairāk nekā 6000 kvadrātmetru, no kuriem 4000 kvadrātmetru paredzēti noliktavām; centra izbūvē tiek ieguldīti aptuveni 2,5 miljoni latu, lai radītu produktivitātes celšanai atbilstošus, mūsdienīgus darba apstākļus. Pilnīga centra būvdarbu […]

Atklāts Spilvas ražotnes jaunais korpuss

20.08.2008

2008.gada 20.augustā uzņēmums Spilva paziņoja par ražotnes jaunā korpusa Babītes pagastā celtniecības darbu noslēgumu. Korpusa kopējā platība ir 3000 kvadrātmetri, tā izveidē ir ieguldīti aptuveni 3 miljoni latu, lai ievērojami uzlabotu ražošanas procesus atbilstoši augstākajiem ES noteiktajiem kvalitātes un higiēnas standartiem. Jaunatklātajā korpusā atrodas dārzeņu pirmapstrādes cehs ar nodalītu tīro un netīro dārzeņu apstrādes vietu, […]

Spāru svētki “Spilvā”

21.01.2008

2008. gads Spilvai iesācies ar nozīmīgu notikumu – janvārī tika svinēti jaunās ražotnes spāru svētki. Šīs svinības nozīmē, ka ieguldītais darbs kļūst arvien redzamāks, un izvirzītais mērķis ražotni atklāt jau 2008. gada vasarā ir sasniedzams. Ražotnes telpās atradīsies jauns augļu un dārzeņu pirmsapstrādes cehs, kā arī majonēzes ražotne. Jauno ražošanas telpu plānotā platība ir 3000 […]

„Ēnas” arī “Spilvā”

06.12.2007

2007. gada 6. decembrī uzņēmumā Spilva starptautiskā pasākuma Ēnu dienas ietvaros viesojās „ēnas” no vairākām Latvijas skolām. Ēnu dienas ir pasaulē plašu atzinību guvis skolēnu karjeras izglītības pasākums, kura mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar viņiem interesējošām profesijām. Pasākuma laikā Spilvu apmeklēja skolēni no Natālijas Draudziņas ģimnāzijas, Grobiņas vidusskolas un Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas. „Ēnas” uzņēma […]

“Spilva” liek pamatakmeni ražotnes paplašināšanai

04.12.2007

Ar svinīgu kapsulas iebetonēšanu ēkas pamatos ir uzsākti Spilvas jaunās ražotnes korpusa būvdarbi. Kapsulā jaunās ražotnes pamatos ir guldīts vēstījums nākamajām paaudzēm, daži dienas laikraksti un šodienas Latvijas nauda. Jauno ražotni plānots atklāt 2008. gada vasarā. Tās telpās atradīsies jauns augļu un dārzeņu pirmsapstrādes cehs, kā arī majonēzes ražotne. Jauno ražošanas telpu plānotā platība ir […]

„Spilva” ar jaunu produktu ienāk dabīgo sulu kategorijā

02.11.2007

Jaunā kategorijā – dabīgo sulu tirgū ienāk „Spilva", kas oktobrī ir laidusi klajā „Pai" dabīgās sulas. „Spilva" neslēpj savas ambīcijas un plānus iekarot 50% dabīgo sulu tirgus Latvijā. SIA „Spilva" mārketinga un kvalitātes direktore Dana Erciņa uzsver: „Dabīgo sulu tirgus Latvijā ir salīdzinoši neattīstīta kategorija, kurā „Spilva" plāno kļūt par līderi ar vismaz 50% tirgus. […]

Mainās Spilvas logo

02.11.2007

Nejūtieties pārsteigti, ja Spilvas logo izskatās atšķirīgs no līdzšinējā. Spilva mainās līdzi laikam un ar šī gada oktobri ir uzsākusi jaunā logo ieviešanu. Spilva sasniegusi jaunu attīstības pakāpi, tādēļ līdzās pārējām izmaiņām radusies nepieciešamība sakārtot arī logo. Pasaulē logo evolūcija nozīmē, ka logo kļūst vienkāršāks un saprotamāks. Šādas vadlīnijas tika ievērotas arī „pielabojot" Spilvas logo. […]

Veselīga ēdiena svētki izstādē Riga Food 2007

08.09.2007

2007. gada 8. septembrī izstādes Riga Food 2007 ietvaros astoņas ģimenes sacentās par veselīgākā ēdiena pagatavošanu. Ģimenes, kuras varēja piedalīties šajā sacensībā, konkursa kārtībā izvēlējās portāla Receptes.lv apmeklētāji. Konkursa uzvarētāji balvās saņēma Spilva dāvanu grozus. Apsveicam!

Valmieras SOS bērnu ciemata atklāšanas svētki

25.08.2007

2007. gada 25. augustā Valmierā tika atklāts jaunais SOS bērnu ciemats, kura izveidē un atklāšanā savu artavu ieguldīja arī Spilva. Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācijas Valmieras ciemats ir 100. bērnu ciemats Eiropā. Katrā no ciemata 12 mājām SOS māšu un pāru aprūpē dzīvos 5 – 6 bērni. Kopā Valmieras ciematā drošas mājas un profesionālu ilgtermiņa […]

Latgales projekts

28.05.2007

Līdz šim Spilvas produktu tirdzniecību Latgalē veica tikai Latgales Tirdzniecības Serviss. Taču ar 1.jūliju Spilva pati uzsāka darbību Latgales reģionā. Projekta ietvaros Tirdzniecības daļā tika pieņemti divi tirdzniecības pārstāvji, kuri veic savus darba pienākumus Latgales reģionā. Savukārt piegādes veic SIA „Adria 19”.

Routin turpina iekarot klientu sirdis

27.06.2006

2006.gada vidū Spilva ieguva ekskluzīvas tiesības uz Routin profesionālo sīrupu izplatīšanu Latvijā un nepilna gada laikā kļuva par sīrupu piegādātāju tādiem zināmiem zīmoliem kā Klondaika un Coffee Nation. Esam krietni pastrādājuši, tāpēc Routin sīrupa lieliskās garšas īpašības šobrīd ir iespējams izbaudīt arī pie kafijas Narvesen veikalos degvielas uzpildes stacijās Neste. Tāpat Routin sīrupus kokteiļos sācis […]

Spilvas katalogs

Kontakti

Zvaigžņu iela 1, Spilve
Babītes pag., LV-2101

Tālr.: +371 67063000
Fax: +371 67063005

Tālr. pasūtījumiem:
+371 67063011; +371 67063015

Spilvas veikals: +371 29167952

Visi kontakti 
coloring.cool