Tēju un garšvielu zīmola Latplanta produktu klāstā visstraujāko izaugsmi guva „Garšviela šašlikam", pieprasījums pēc kuras kulminēja tieši pavasara un vasaras mēnešos. Kopā 2010. gada 4 aktīvākajos mēnešos (aprīlis – jūlijs) ir pārdots 15,6 reižu vairāk šī produkta vienību nekā tajā pašā posmā gadu iepriekš (2009. g. aprīlī – jūlijā).
„Ir jau ierasts, ka marinēšanai, cepšanai un grilēšanai paredzētās garšvielas ir pieprasītākas gada siltākajos mēnešos, taču šī gada izcilā vasara ir likusi cilvēkiem pavadīt daudz vairāk laika pie dabas un arī vairāk pievērsties produktiem, kuru pagatavošana paredzēta ārpus telpām," skaidro Latplanta produktu grupas vadītājs Kristaps Adumāns.
„Pastiprināts pieprasījums pēc garšvielām ir novērojams arī vasaras nogalē un rudenī, kad cilvēki konservē vasaras un rudens veltes – dārzeņus, ogas, augļus, sēnes," turpina Latplanta produktu grupas vadītājs.
Latplanta pieprasītāko produktu TOP 5 gada laikā (2009. g. augusts – 2010. g. jūlijs):
Tēju un garšvielu zīmols Latplanta pieder ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmumam Spilva, kas Latplanta zīmolu un ražošanas iekārtas iegādājās pirms gada – 2009. gada jūlijā. Kopš iegādes 12 mēnešu laikā (2009. g. augusts – 2010. g. jūlijs) ražotnē Babītes novada Spilvē Latplanta zīmola produkcija saražota vairāk nekā 2 miljonu vienību jeb 63,8 tonnu apjomā.