Zīmols Spilva ir pazīstams kopš 1992. gada, kad veikalu plauktos nonāca pirmie šī zīmola produkti. Sākumā tie bija tikai daži, taču pakāpeniski klāsts auga, un Spilva kļuva par iecienītu palīgu virtuvē ikvienam. Zīmolu sāka iepazīt arī aiz Latvijas robežām, bet 2004. gadā Spilva kļuva par daļu no Orkla grupas.
Tagad Spilvas klāstā ir vairāki simti produktu dažādās ēdienu un ēdiena piedevu kategorijās: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi jeb salātu mērces; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni. Orkla Latvija komanda rūpējas par to, lai zīmola Spilva produktu klāsts ar katru gadu papildinātos, attīstot gan esošās, gan jaunas produktu kategorijas.
Spilva, tāpat kā Orkla zīmoli un uzņēmumi visā pasaulē, par savas darbības pamatu izvēlas ilgtspējas (Sustainability) stratēģiju. Ilgtspēja ir atbildīga saimniekošana, kas paredz īpašas rūpes par produkta kvalitāti un tā patērētāju veselību, saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi un dabas resursiem, gādību par uzņēmuma darbiniekiem un sabiedrību kopumā. Ilgtspējīga domāšana ir veids, kā varam parūpēties par mūsu apkārtējās vides saglabāšanu nākamajām paaudzēm un reizē celt savas dzīves kvalitāti.