“Orkla Foods Latvija” eksports astoņos mēnešos sasniedz 7 miljonus eiro

2018. gada pirmajos astoņos mēnešos (janvāris–augusts) Orkla Foods Latvija Babītes novada Spilvē saražotās produkcijas eksports ir pieaudzis par +17%, salīdzinot ar to pašu laika posmu 2017. gadā. Vislielākais Orkla Foods Latvija eksporta apjoma pieaugums bija Somijas tirgū, uz kuru šī gada astoņos mēnešos eksportēta produkcija 2,3 miljonu eiro apjomā.

“Uzņēmuma Orkla  Foods Latvija darbs eksporta tirgos aktīvi attīstās. Šī gada astoņos mēnešos lielākais eksporta apjomu pieaugums ir Somijā – par +30%, Lietuvā – par +55% un Dānijā – par +60%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi joprojām ir Somija, Igaunija un Lietuva,” informē Lolita Bemhena, uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.

  1. gadā Orkla Foods Latvija atjaunoja eksportu uz Kazahstānu.

“Esam sākuši strādāt ar jaunu sadarbības partneri Kazahstānā. Tagad Almati un citu pilsētu veikalos jau ir plaši pārstāvēti Spilvas dresingi jeb salātu mērces, bet gada turpinājumā ir plānots mūsu produkcijas piedāvājumu Kazahstānā paplašināt ar Spilvas ābolu biezeņiem,” skaidro uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.

Orkla Foods Latvija ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu Spilva, gan ar vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem Beauvais, Felix, Vitana.

Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2018. g. 8 mēnešos):

  1. Somija 2,3 milj. EUR
  2. Igaunija 1,5 milj. EUR
  3. Lietuva 1,5 milj. EUR

Jaunākie raksti

For multilanguage this plugin supports WPML or Polylang plugins