Ziņas

Tomātu mērču ēdāji Latvijā ir uzticīgi pārbaudītām vērtībām

22.09.2009

Saskaņā ar šīsvasaras tirgus datiem, „Spilvas" tomātu mērces ieņem 72,1% tirgus daļas tomātu mērču segmentā Latvijā, un 81,5% – dresingu segmentā. Popularitāti ļauj saglabāt patērētāju uzticēšanās pārbaudītām vērtībām, kuras kļūst īpaši aktuālas „jaunajā ekonomiskajā situācijā".

„Nenoliedzami, ekonomisko apstākļu ietekmē mainās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi. Nereti pircēji atsevišķos pārtikas produktu segmentos pāriet uz lētākiem produktiem, eksperimentējot ar kvalitāti un pat atsakoties no tās par labu cenai. Taču joprojām vairums cilvēku izvēlas pārbaudītu produktu ar pārliecību, ka nevilsies tā garšā un kvalitātē," skaidro „Spilvas" tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.

Katrā pārtikas preču segmentā ir vērojami cilvēki, kuri biežāk eksperimentē, izmēģinot dažādu zīmolu produkciju un nepieturoties pie viena. „Cilvēki biežāk eksperimentē – pārbauda jaunus gatavos ēdienus, retāk maina savus ieradumus attiecībā uz ēdiena piedevām. Iepirkumu groza satura izmaiņas sekmē nevien vēlme „pamainīt" iepriekšējās garšas, bet arī cenu akcijas, ko piedāvā citi līdzīgi produkti," stāsta D. Erciņa.

Jau vairāku gadu gaitā „Spilva" ir izteikts līderis tomātu mērču ražotāju vidū. Saskaņā ar 2009. gada vasaras tirgus datiem, „Spilva" tomātu mērču segmentā ieņem 72,1%, bet tuvākais tās sekotājs – 5,8% tirgus. Latvijas pircēju uzticību „Spilvas" produkcijai ražotājuzņēmuma speciālisti skaidro ar patērētāju uzticēšanos pārbaudītām vērtībām un kvalitātei – gadu gaitā nemainīgajai „Spilvas" tomātu mērču garšai un receptūrai. Savukārt, „Spilvas" dresingu popularitāte (81,5% tirgus) tiek skaidrota ar dresingu receptūrām, kas tiek pielāgotas īpaši Latvijas iedzīvotāju garšas vēlmēm un specifikai.

Spilvas katalogs

Spilvas veikals

Kontakti

Zvaigžņu iela 1, Spilve
Babītes pag., LV-2101

Tālr.: +371 67063000
Fax: +371 67063005

Tālr. pasūtījumiem:
+371 67063011; +371 67063015

Visi kontakti