Ziņas

“Spilva” nostiprinās Latvijas dzērienu tirgū

11.11.2009

Spilva dzērienu tirgū ienāca šovasar, un kopš tā laika ievērojami nostiprinājusi savas pozīcijas. Neskatoties uz ciešo konkurenci, Spilvai ir izdevies dzērienu tirgū iemantot savus lietotājus un iegūt tirgus daļu. Tas ļauj Spilvai plānot sulu, nektāru un dzērienu sortimenta paplašināšanu.

Lietotāju vidū populārākās Spilvas ir tomātu sula un ābolu – upeņu dzēriens. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū pircējiem ir pieejami 4 sulu veidi, taču drīzumā būs pieejami vairāki jauni Spilvas sulu, nektāru un dzērienu veidi, t.sk. ananāsu un persiku nektāri.

„Pirmajos mēnešos plānotos Spilvas dzērienu pārdošanas apjomus esam sasnieguši. Pašreiz lielveikalos Spilvas sulu, nektāru, dzērienu tirgus daļa, pēc mūsu aprēķiniem, pārsniedz 2,5% apjomu un tuvojas 3% atzīmei. Ienākot dzērienu tirgū, bija jāsaskaras ar sīvu konkurenci, taču tas nebija pārsteigums, jo ciešu konkurenci jau prognozējām pirms ienākšanas dzērienu tirgū," skaidro Spilvas tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.

Spilvas mērķis dzērienu segmentā ir ieņemt 3% tirgus lielveikalos un 5% pārējā Latvijas tirgū līdz 2009. gada beigām.

Spilvas katalogs

Spilvas veikals

Kontakti

Zvaigžņu iela 1, Spilve
Babītes pag., LV-2101

Tālr.: +371 67063000
Fax: +371 67063005

Tālr. pasūtījumiem:
+371 67063011; +371 67063015

Visi kontakti