Ziņas

Pasaulē varam konkurēt ar unikāliem produktiem

30.10.2014

Spilva_SIAL_N1

Premium tomātu mērces un Premium dresingi bija tie Spilvas produkti, kuri tika akcentēti uzņēmuma stendā Latvijas kopstenda ietvaros starptautiskajā pārtikas izstādē “SIAL Paris”, kas norisinājās 19. – 23. oktobrī Parīzē. Šāda mēroga izstādē Spilva piedalījās pirmo reizi.

Izstādē “SIAL Paris” uzsvaru likām uz augstākās kvalitātes un pievienotās vērtības produktiem mūsu klāstā. Izstādes apmeklētāji novērtēja produktu unikalitāti, kas ir iespējama, neskatoties uz plašo izvēli veikalu plauktos Rietumeiropā. Par savu uzdevumu dalībai izstādē Spilva izvirzīja – jaunas kontaktinformācijas iegūšanu, kas varētu sekmēt partnerattiecību veidošanu jaunos tirgos Rietumos. Kontakti ir izveidoti; pēc izstādes jāturpina strādāt abpusēji izdevīgas sadarbības veidošanai.

“Būtiski ir izstādē “SIAL Paris” gūtie secinājumi. Lai arī esam skaitliski un teritoriāli mazi plašajā pasaulē un konkurences piesātinātajā globālajā tirgū, tik un tā – mums ir labas iespējas strādāt arī ārvalstu tirgos. Mēs nevarēsim “paņemt” jaunas eksporta valstis ar apjomu vai cenu, bet ar unikāliem augstas kvalitātes produktiem – izredzes ir,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, Spilvas mārketinga direktore.

Spilvas katalogs

Spilvas veikals

Kontakti

Zvaigžņu iela 1, Spilve
Babītes pag., LV-2101

Tālr.: +371 67063000
Fax: +371 67063005

Tālr. pasūtījumiem:
+371 67063011; +371 67063015

Visi kontakti