Par 21,6% pieaug „Orkla Foods Latvija” salātu mērču pārdošanas apjomi

Orkla Foods Latvija ražotnē Babītes novada Spilvē ražoto dresingu (salātu mērču) pārdošanas apjomi 2016. gada septiņos mēnešos (janvāris – jūlijs) pieauguši par 21,6%, salīdzinot ar iepriekšējā gada to pašu posmu. Lielākais dresingu pārdošanas apjoma pieaugums (+38,7%) novērojams eksporta tirgos; Latvijā salātu mērču pārdošana pieaugusi par 8%.

„Tik ievērojams dresingu pārdošanas pieaugums eksporta tirgos ir bijis iespējams, pateicoties šīs kategorijas produktu eksporta uzsākšanai uz Dāniju. Dāņu tirgum tiek piegādāti četru veidu Preimium dresingi – Mango, Pesto, Itāļu un Balzamiko. Tie visi ir Latvijā radīti un ražoti, kā arī Latvijas tirgū pieejami produkti,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Latvijā un daļā eksporta tirgu uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražotās salātu mērces pazīstamas ar zīmolu Spilva. Savukārt Dānijai dresingi tiek ražoti un šīs valsts veikalu plauktos pieejami kā dāņu tirgū labi pazīstama zīmola Beauvais produkcija.

Šī gada septiņu mēnešu (janvāris – jūlijs) periodā ievērojami pieauguši arī Orkla Foods Latvija ražotās majonēzes pārdošanas apjomi eksporta tirgos. 15,2% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem septiņiem mēnešiem, ir iespējams, pateicoties izaugsmei Čehijas tirgū. Orkla Foods Latvija ražotā Spilvas majonēze Čehijas veikalos ir nopērkama kā zīmola Vitana produkcija.

Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Zviedrija, Ukraina, Vācija.

Jaunākie raksti