Ziņas presei

„Orkla Foods Latvija” eksports pieaug par 54,3%

07.06.2017

Uzņēmuma Orkla Foods Latvija eksports 2017. gada piecos mēnešos (janvāris – maijs) ir pieaudzis par 54,3%, salīdzinot ar to pašu laika posmu iepriekšējā gadā. Lielākais Orkla Foods Latvija produkcijas eksporta pieaugums ir Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Dānijā. „Būtisku eksporta apjoma kāpumu veido dresingu jeb salātu mērču ražošanas pieaugums Somijas, Igaunijas un Dānijas tirgum. Pateicoties tam, šī […]

Sākam ražot „Spilvas” DIP mērces

30.05.2017

Sekojot jaunākajām tendencēm un pieprasījumam, uzņēmums Orkla Foods Latvija ir uzsācis jaunas kategorijas produktu ražošanu. Jaunā produktu līnija – Spilvas DIP mērces – ir paredzētas sāļajām uzkodām. Šobrīd uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē tiek ražotas četru dažādu garšu Spilvas DIP mērces. „DIP jeb dipping mērces, kas paredzētas sāļo uzkodu iemērkšanai, kļūst arvien populārākas. It īpaši […]

„Orkla Foods Latvija” apgrozījums 2016. gadā sasniedza 29,9 milj. eiro

05.04.2017

22% no SIA Orkla Foods Latvija 2016. gada apgrozījuma ir uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomi eksporta tirgos, bet 78% – produkcijas noiets Latvijā. 2016. gadā Orkla Foods Latvija ražošanā investēja 1 milj. eiro, bet nodokļos 2016. gadā samaksāja 5,3 milj. eiro. „Uzņēmums Orkla Foods Latvija 2016. gadā strādāja ar izaugsmi. Īpaši tas sakāms par kečupu, majonēžu un dresingu (salātu mērču) kategorijām, […]

„Spilvas” kečups – „Labākais jaunais produkts 2016” mērču kategorijā

24.03.2017

Spilvas tomātu kečups Oriģinālais ir atzīts par Latvijas „Labāko jauno produktu 2016” mērču un garšvielu kategorijā. Labākie jaunie produkti noskaidroti kompānijas Nielsen pētījuma gaitā. Esam priecīgi un pateicīgi mūsu produkcijas cienītājiem par uzticēšanos Spilvas garšai un kvalitātei!

Izstādē „IFE 2017” Londonā liekam uzsvaru uz Latvijā ražotām „Spilvas” mērcēm un ābolu biezeņiem

20.03.2017

Veicinot eksportu Rietumu virzienā, uzņēmums Orkla Foods Latvija piedalās izstādē The International Food & Drink Event 2017 (IFE 2017), kas norisinās Londonā no 19. līdz 22. martam. Izstādes apmeklētājus uzņēmums iepazīstina ar Latvijā ražotiem zīmola Spilva produktiem – tomātu mērcēm, dresingiem (salātu mērcēm), majonēzēm, sinepēm, mārrutkiem un ābolu biezeņiem.  „Ņemot vērā nestabilo situāciju Krievijas tirgū, turpinām koncentrēties […]

Latvijas un Igaunijas tirgū ienāk „Spilvas” jaunā produktu līnija – WOK mērces

14.03.2017

Attīstot Austrumu virtuves piedāvājumu Latvijas un Igaunijas tirgū, uzņēmums Orkla Foods Latvija ir uzsācis jaunas produktu līnijas – Spilvas WOK mērču – ražošanu. Jaunie produkti tiek ražoti Orkla Foods Latvija ražotnē Babītes novada Spilvē. Jaunās kategorijas produktus izstrādāja tehnologi Latvijā, taču to receptūras balstītas autentiskos Austrumu virtuves produktos. Latvijas un Igaunijas tirgum ir izvēlētas Eiropā […]

„Spilvas” dresingiem panākumi konkursā „Labākais iepakojums Latvijā 2016”

28.11.2016

Pirmo vietu konkursa „Labākais iepakojums Latvijā 2016” kategorijā „Tirdzniecības iepakojums pārtikas produktiem” ieguva Spilvas dresingu iepakojumu sērija stāvpakās, kura veidota sadarbībā ar iepakojuma ražotāju Immer Group un dizaina izstrādātājiem DPJN. „Mūsu mērķis bija – pasniegt dresingus jaunā, pievilcīgā un funkcionālā iepakojumā. Esam gandarīti un lepojamies ar to, ka mūsu darbs ir augstu novērtēts tieši iepakojuma […]

Sākam ražot „Draakon” augļu biezeņus

24.11.2016

Uzņēmums Orkla Foods Latvija uzsācis ražot jaunu produktu grupu – Draakon augļu biezeņus. Tie paredzēti Latvijas tirgum, taču tiek saskatīts jauno ražojumu potenciāls arī eksportā. Jaunās produktu līnijas biezeņi tiek ražoti Orkla Foods Latvija ražotnē Babītes novada Spilvē. „Uzsākt jaunas produktu grupas ražošanu pamudināja salīdzinoši ierobežotais augļu biezeņu piedāvājums mazākajiem gardēžiem. Turklāt veikalu plauktos ir […]

Šogad ražošanas attīstībā „Orkla Foods Latvija” investē 1,17 miljonus eiro

27.10.2016

Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražošanas attīstībā 2016. gadā tiek investēti 1,17 miljoni eiro. Nozīmīgākā ieguldījumu daļa saistīta ar Orkla Foods Latvija specializēšanos – mērču un majonēžu ražošanu Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgiem. Lai uzstādītu visas nepieciešamās ražošanas iekārtas, tiek rekonstruētas Orkla Foods Latvija ražotnes telpas Babītes novadā. „2016. gadā ir uzsākts vērienīgs projekts saistībā ar strukturālām izmaiņām visās […]

„Spilva” – 1. vietā!

23.09.2016

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā vienlaikus divās kategorijās Spilva ir ieņēmusi pirmo vietu, apsteidzot kā Latvijas, tā visā pasaulē plaši pazīstamus zīmolus. Viena no topa kategorijām, kurā Spilva atzīta par mīlētāko zīmolu ir – Pārtika, bet otra – Majonēze, kečups un mērces. Esam pateicīgi Spilvas cienītājiem par augsto novērtējumu un uzticību gadu gaitā! Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš […]

Par 21,6% pieaug „Orkla Foods Latvija” salātu mērču pārdošanas apjomi

11.08.2016

Orkla Foods Latvija ražotnē Babītes novada Spilvē ražoto dresingu (salātu mērču) pārdošanas apjomi 2016. gada septiņos mēnešos (janvāris – jūlijs) pieauguši par 21,6%, salīdzinot ar iepriekšējā gada to pašu posmu. Lielākais dresingu pārdošanas apjoma pieaugums (+38,7%) novērojams eksporta tirgos; Latvijā salātu mērču pārdošana pieaugusi par 8%. „Tik ievērojams dresingu pārdošanas pieaugums eksporta tirgos ir bijis iespējams, […]

Būtiski pieaug „Spilvas” produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu

21.07.2016

2016. gada pirmajos sešos mēnešos (janvāris – jūnijs) zīmola Spilva ražojumu eksports uz Ukrainu pieaudzis dubultā, eksports uz Lielbritāniju – par 50%, bet eksports uz Īriju – par 17,3%. „Iepriekš Ukrainas ārpolitiskās un iekšpolitiskās situācijas dēļ Spilvas produkcijas eksports uz šo valsti bija samazinājies. Taču šī gada pirmajā pusē mūsu pārdošanas apjomi Ukrainā ir normalizējušies […]

Uzsākta „Spilvas” jaunās PREMIUM Fruity dresingu līnijas produktu ražošana

06.06.2016

Šī gada 31. martā ir uzsākta Spilvas jaunās PREMIUM dresingu līnijas Fruity produktu ražošana. Tie ir četri jauni produkti – Aveņu mērce, Granātābolu mērce, Plūmju mērce un Upeņu mērce. Spilvas PREMIUM dresingi ir īpašas kvalitātes un garšas produkti. Mērces tiek gatavotas no augstākās kvalitātes izejvielām, izmantojot uzņēmuma tehnologu gadiem krāto pieredzi. Fruity dresingos savienots augļu garšas svaigums un […]

SIA „Orkla Foods Latvija” apgrozījums 2015. gadā bija 24,39 milj. eiro

20.04.2016

2015. gadā SIA Orkla Foods Latvija apgrozījums veidoja 24,39 miljonus eiro. Kopumā uzņēmuma investīciju summa pagājušajā gadā bija 1,56 miljoni eiro, no kā 0,74 miljoni eiro bija ES struktūrfondu līdzfinansējums. Par 2015. gadu Orkla Foods Latvija nodokļos samaksāja 3,95 miljonus eiro. „Uzņēmums ar nosaukumu Orkla Foods Latvija strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigts restrukturizācijas process, kura […]

„Spilvas” majonēzes stāvpakās uzvar konkursā „Ukrainian star of packing 2016”

13.04.2016

Ukrainā notiekošajā iepakojuma nozares profesionāļu konkursa Ukrainian star of packing 2016 (Українська зірка упаковки 2016) pārtikas kategorijā uzvaru izcīnīja Spilvas majonēžu iepakojums stāvpakās, kas izstrādātas sadarbībā ar Ukrainas uzņēmumu Ukrplastic. Līdz ar šo uzvaru Spilvas majonēžu iepakojums kvalificējās dalībai starptautiskajā World Packaging Organisation konkursā. Konkursu Ukrainian star of packing 2016 rīko Ukrainas Iepakotāju klubs, kas […]

„Spilvas” produktu klāstā – kečupi bez cietes

23.03.2016

Kopš šī gada marta Spilvas kečupos tiek palielināts tomātu biezeņa daudzums līdz pat 60-80% no produkta sastāva, padarot to augstvērtīgāku. Būtisku receptūras uzlabojumu un jaunu produktu izstrādes rezultātā seši dažādi Spilvas kečupi turpmāk ir pieejami bez cietes sastāvā. Jaunā produktu līnija ar augstvērtīgāku produkta sastāvu ir atpazīstama pēc jaunā pudeļu dizaina. Visi Spilvas kečupi tiek […]

Eksporta tirgos populārākie „Spilvas” produkti – majonēze un deserti. Kopējais eksporta pieaugums 2015. gadā +20,7%

20.01.2016

Aizvadītajā gadā lielākais Spilvas produkcijas apjoms eksportēts majonēžu, tomātu mērču, desertu un dresingu (salātu mērču) kategorijās. 2015. gadā sākts dresingu eksports uz Dāniju un majonēzes ražošana Čehijas tirgum, bet kopējais Spilvas produkcijas eksporta apjoma pieaugums 2015. gadā veidoja +20,7%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. “Tomātu mērces, dresingi, ievārījumi un ābolu biezeņi jau iepriekšējos gados ir bijuši pieprasītākās Spilvas […]

Esam uzsākuši dresingu ražošanu stāvpakās

15.01.2016

Spilvas dresingi ir kļuvuši pieejami arī stāvpakās. Jaunais, ērtais iepakojums ir hermētisks un lieliski aizsargā produktu no ārējās vides iedarbības, saglabājot to ilgāk svaigu. Mīkstā, vieglā paciņa ar aizskrūvējamo korķi ir parocīga izmantošanā un ļauj ērti izlietot visu iepakoto produktu. Kā pirmie dresingi stāvpakās (220 g) ir pieejami četri – “Gurķu mērce”, “Cēzara mērce”, “Ķiploku mērce” […]

Mūsu majonēze – 2. vietā Čehijā

06.01.2016

Spilvas ražotnē pagatavotā majonēze ir ieņēmusi augsto otro vietu autoritatīvā degustācijā Čehijā. Mūsu ražotā majonēze apsteidza virkni tradicionālo Čehijas tirgus dalībnieku; degustācijā piedalījās 19 majonēzes veidu, to rīkoja čehu medijs TN.cz. Otro vietu izcīnījušais produkts Čehijā ir pieejams ar zīmolu Vitana un tiek pagatavots pēc mūsu partneruzņēmuma pasūtījuma. Šis godalgotais produkts Latvijā ir pieejams kā […]

Reorganizācija pabeigta! Darbu turpinām kā vienots uzņēmums – „Orkla Foods Latvija”

04.01.2016

Noslēdzies reorganizācijas process, kura gaitā uzņēmumi SIA Spilva un AS Gutta ir apvienoti vienā juridiskā personā – SIA Orkla Foods Latvija.   Turpmāk zīmolu Spilva, Gutta, Latplanta un to produkcijas attīstība norisināsies viena uzņēmuma – SIA Orkla Foods Latvija – ietvaros. Tāpat vienotā uzņēmumā darbu turpina abas ražotnes – Spilvas ražotne Babītes novada Spilvē un Gutta […]

Par 18,5% pieaug „Spilvas” eksporta apjoms

21.12.2015

Pateicoties ražošanai Čehijas tirgum un eksporta izaugsmei Igaunijā, Lielbritānijā un citās Eiropas Savienības valstīs, Spilvas kopējais eksporta apjoms 2015. gada 11 mēnešos (janvāris – novembris) pieaudzis par 18,5%, salīdzinot ar to pašu laika posmu iepriekšējā gadā.   Šī gada sākumā Spilvas ražotnē tika uzsākta majonēzes ražošana Čehijas tirgum, un jau gada 11 mēnešos Čehija kļuvusi par lielāko Spilvā […]

Aug pieprasījums pēc dārzeņu konserviem un majonēzes

07.12.2015

Šī gada pirmajos 10 mēnešos (janvāris – oktobris) par 11,6%, salīdzinot ar iepriekšējā gada to pašu posmu, pieaudzis Spilvas produkcijas pārdošanas apjoms dārzeņu konservu kategorijā. Viena no ražotājuzņēmuma Spilva augošākajām produktu kategorijām ir majonēzes; tajā pieaugums novērojams 7% apjomā. „Dārzeņu konservu kategorijas pieaugums skaidrojams ne tikai ar klāsta papildināšanu ar jauniem produktiem, kas dažos mēnešos […]

Apvieno uzņēmumus ”Spilva” un ”Gutta”

13.10.2015

Orkla grupā ietilpstošo Latvijas uzņēmumu restrukturizācijas ietvaros augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums SIA Spilva tiek apvienots ar sulu, nektāru, dzērienu un dzeramā ūdens ražotāju AS Gutta. Līdz ar restrukturizācijas procesa noslēgumu, kas plānots 2016. gada janvārī, apvienotajam uzņēmumam būs juridiskais nosaukums SIA Orkla Foods Latvija. Uzņēmumu restrukturizācija un arī juridiskā nosaukuma izvēle norisinās atbilstoši starptautiskās […]

„Spilvas” majonēzes stāvpakās iegūst 3. vietu „Riga Food” iepakojuma konkursā

08.09.2015

Spilvā ražotās majonēzes stāvpakās novērtētas ar godalgoto 3. vietu starptautiskajā iepakojuma konkursā „Izstādes Riga Food 2015 iepakojums Nr. 1”. Augsto atzinību sniedza starptautiska ekspertu žūrija, izvērtējot visus konkursam iesniegtos iepakojumus.  Iepakojuma konkursu „Izstādes Riga Food 2015 iepakojums Nr. 1” organizēja Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar Latvijas Iepakojuma asociāciju. Konkursa žūrijā darbojās eksperti no Lietuvas, Polijas, Ukrainas un […]

„Spilvā” darbu sāk majonēzes stāvpaku ražošanas līnija. Kopējā projekta investīcija – 761 327 eiro

04.08.2015

Sīktēls

  Uzņēmumā Spilva darbu sākusi jauna ražošanas līnija, kā rezultātā par 13% palielināta majonēzes ražošanas jauda un ieviests inovatīvs iepakojums – stāvpakas. Pastiprinātas izturības hermētiskais iepakojums nodrošina produkta aizsardzību pret saules staru un gaisa ietekmi, uzlabojot produkta uzglabāšanu un saglabājot kvalitātes īpašības ilgākā laika posmā. „Projekta īstenošanai bija nepieciešams aptuveni gads, kura laikā veikti plānošanas […]

Sezona sākusies! „Spilvā” pārstrādātas 30,5 tonnas jauno skābeņu

08.06.2015

Jaunā dārzeņu pārstrādes sezona uzņēmumā Spilva ir sākusies! Jau ir iepirktas 30,5 tonnas skābeņu, kas veido 25% no plānotā skābeņu piegāžu apjoma. Aizvadītajā sezonā Spilva iepirka un ražotnē Babītes novada Spilvē pārstrādāja 841,3 tonnas dārzeņu, augļu un ogu. Šosezon paredzētais apjoms ir līdzīgs. „Darbs ar jaunās sezonas dārzeņiem tradicionāli sākas ar sezonas vēstnesi – skābeni. […]

„Spilva” Uzņēmumu reputācijas topa 4. vietā!

29.05.2015

Esam lepni, ka 2015. gada Uzņēmumu reputācijas topā Spilva ir ieguvusi 4. vietu. Topa novērtējumā esam pakāpušies no 9. vietas, kuru ieņēmām šajā Topā pirms gada. Paldies visiem Spilvas draugiem un partneriem par augsto novērtējumu! Uzņēmumu reputācijas topu veido laikraksts Dienas bizness sadarbībā ar sabiedrisko attiecību kompāniju Nords Porter Novelli, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru […]

„Spilvas” gada apgrozījums pieaudzis par 12,2%

07.04.2015

Uzņēmuma Spilva apgrozījums 2014. gadā veidoja 21,584 miljonus eiro, kas ir par 12,2% vairāk nekā iepriekšējā (2013.) gadā, kad SIA Spilva apgrozījums bija 18,235 miljoni eiro. Aizvadītajā gadā Spilva ražotnē investēja 829 000 eiro, bet par 2014. gadu nodokļos samaksāja 3,75 miljonus eiro.  “Aizvadītā gada investīciju galvenais virziens bija bezkonservantu ražošanas attīstīšana, kuras ietvaros esam […]

Sākam ražot majonēzi Čehijas tirgum

24.02.2015

Šajā nedēļā Spilvas ražotnē Babītes novadā ir uzsākta majonēzes ražošana Čehijas tirgum. Pirmajos četros mēnešos paredzētais ražošanas apjoms Čehijas vajadzībām ir 750 tonnas majonēzes. Čehijas tirgum tiek ražota divu veidu majonēze – “Provansas” un “Tatāru”. Produkti tiek gatavoti pēc uzņēmuma Vitana pasūtījuma un sadarbībā ar šī uzņēmuma tehnologiem. Babītes novadā ražotā majonēze Čehijā būs pieejama […]

“Spilva” pasterizēšanas jaudu palielina par 50%. Turpmāk visas tomātu merces – bez konservantiem

05.02.2015

Sīktēls

Aizvadītā gada nogalē Spilva pabeidza pasterizācijas tuneļa investīciju projekta īstenošanu, kurā ieguldīti 375 000 eiro. Darbu ir sācis pasterizācijas tunelis jeb termotunelis, kas uzņēmumam ļauj palielināt pasterizēšanas jaudu par 50%. Kopš 2015. gada sākuma un turpmāk visas Spilvā ražotās tomātu mērces tiek pagatavotas bez konservantiem. “Pasterizācijas tuneļa projekta īstenošana prasīja vairāk nekā pusgadu. Bija nepieciešama […]

2014. gadā “Spilva” nodokļos samaksāja 3,75 miljonus eiro, investēja – 829 000 eiro

23.01.2015

Aizvadītajā gadā Spilva ražotnes attīstībā investēja 829 000 eiro. Nozīmīgākie ieguldījumi veikti pasterizācijas tuneļa uzstādīšanā (375 000 eiro), stāvpaku līnijas pirmā posma ietvaros (151 000), elektrisko pacēlāju iegādē (79 000) un spaiņu pildīšanas līnijas uzstādīšanā (43 000). 2014. gadā Spilva labdarības projektu ietvaros ziedoja 41,9 tūkstošus eiro. Lielākā summa (35 000 eiro) ziedota projekta “Glābsim […]

Pasaulē varam konkurēt ar unikāliem produktiem

30.10.2014

Premium tomātu mērces un Premium dresingi bija tie Spilvas produkti, kuri tika akcentēti uzņēmuma stendā Latvijas kopstenda ietvaros startpautiskajā pārtikas izstādē “SIAL Paris”, kas norisinājās 19. – 23. oktobrī Parīzē. Šāda mēroga izstādē Spilva piedalījas pirmo reizi.

“Spilvas” ražošanai vajadzīgas vēl 11 tonnas gurķu un 18,8 tonnas kabaču

19.08.2014

  Spilva aicina Latvijas gurķu un kabaču audzētājus pieteikties un piegādāt šos dārzeņus. Šobrīd Spilvā iepirkti 95% no plānotā gurķu, 40% – tumšo kabaču un 94% – gaišo kabaču apjoma, taču ražošanas plānu izpild ei ir nepieciešamas vēl 11 tonnas gurķu un 18,8 tonnas kabaču. Spilvas ražošanai gurķi tiek iepirkti trīs kategorijās: 1) 6-9 cm; […]

2015. gadā “Spilvas” sortimentu paredzēts papildināt ar produktiem stāvpakās

06.08.2014

Investīciju projekta „Augstas pievienotās vērtības tehnoloģiju ieviešana SIA Spilva ražotnē” ietvaros “Spilva” augusta vidū ir parakstījusi līgumu ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) par Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu, kas paredzēts stāvpaku pildīšanas līnijas uzstādīšanai “Spilvas” ražotnē Babītes novada Spilvē. Projekta mērķis ir zināšanu un inovatīvu tehnoloģiju pārnese SIA Spilva uzņēmumā ražošanas jaudu palielināšanai un jaunu produktu ražošanas uzsākšanai […]

Pieaug “Spilvas” eksports uz Igauniju, Izraēlu, Lielbritāniju un Zviedriju

19.06.2014

  Gada pirmajos 5 mēnešos (janvāris – maijs) Spilvas produkcijas eksports palielinājies līdz 1,22 miljoniem eiro, veidojot 2,5% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējā gada to pašu laika posmu.   Lielākais eksporta apjoma pieaugums vērojams Igaunijā, sasniedzot 304,4 tūkstošu eiro apjomu. Igaunijā izaugsme veidojusies, pateicoties intereses un pirkumu pieaugumam ievārījumu kategorijā. Savukārt straujākā eksporta izaugsme ir Lielbritānijā […]

“Spilva” starp Latvijas uzņēmumiem ar labāko reputāciju!

17.06.2014

  Latvijas uzņēmumu Reputācijas Topā šogad Spilva ir iekļuvusi labāko desmitniekā un ieņem 9. vietu!   Paldies visiem gardēžiem un sadarbības partneriem, kuri novērtē mūsu darbu!   Latvijas uzņēmumu Reputācijas Topu veido Dienas bizness sadarbībā ar kompāniju Nords Porter Novelli un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA)   .

Dārzeņu pārstrādes sezona “Spilvā” ir sākusies!

10.05.2014

Šonedēļ uzņēmumā Spilva sākusies dārzeņu iepirkumu un pārstrādes sezona. Jau tradicionāli pirmās Latvijas dārzu veltes, kas gatavas konservēšanai, ir skābenes. Šogad paredzēts iepirkt 150 tonnas skābeņu, kas tiek piegādātas galvenokārt no Cēsu novada. Kopējie Spilvas plāni šai sezonai paredz dārzeņu iepirkumu 650-700 tonnu apmērā. Aizvadītās dārzeņu sezonas ražas Spilvā iepirktas 674,7 tonnu apjomā, no kā […]

SIA “Spilva” apgrozījums 2013. gadā sasniedza 19,2 miljonus eiro, veidojot 4,9% pieaugumu gada laikā

09.04.2014

Augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmuma Spilva apgrozījums 2013. gadā fiksēts 19,235 milj. eiro (13,519 milj. latu) apjomā. Tas ir par 4,9% vairāk nekā iepriekšējā (2012.) gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 18,341 milj. eiro (12,890 milj. latu). Spilvas 2013. gada peļņa veido 1,15 milj. eiro (809 tūkst. latu), ko paredzēts investēt uzņēmuma attīstībā. “Uzņēmuma apgrozījuma pieaugums […]

Ar ERAF atbalstu attīstām bezkonservantu ražošanu

28.03.2014

Investīciju projekta “Tehnoloģisku inovāciju ieviešana SIA Spilva ražotnē bezkonservantu produkcijas ražošanai” ietvaros Spilva ir saņēmusi Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu, kas izmantots pasterizācijas tuneļa uzstādīšanai. Projekta mērķis ir inovatīvu tehnoloģiju un zināšanu ieviešana Spilvas ražotnē bezkonservantu produkcijas ražošanai ar augstu pievienoto vērtību. Investīciju projekta īstenošanas rezultātā uzņēmumā tiek ieviesta jauna tehnoloģija – pasterizācijas tunelis, […]

LTV1 raidījums “Latvija var!” viesojas “Spilvā”

27.02.2014

Sīktēls

“Neapstāties pie sasniegtā!” – tāda ir devīze LTV1 raidījumam “Latvija var!” par Spilvu. Raidījuma gaitā ir iespējams iepazīties tuvāk ar mūsu uzņēmumu, tā ikdienu un ieskatīties ražošanas procesos. 24. februāra “Latvija var!” raidījumu var noskatīties:  http://www.youtube.com/watch?v=7Ynl4aBGSDE

“Spilvas” investīciju virziens 2014. g. – bezkonservantu ražošanas attīstīšana

26.02.2014

Uzņēmuma Spilva investīciju budžets 2014. gadā paredzēts 1 miljona eiro apjomā. Galvenie investīciju projektu virzieni – ražošanas modernizācija un jaunu tehnoloģisko procesu ieviešana, kas ļaus Spilvai turpināt bezkonservantu produktu ražošanas attīstīšanu. Investīcijas šogad pieaugušas par 43%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kad investēti 700 000 eiro. “Viens no vērtīgākajiem un nozīmīgākajiem šī gada investīciju projektiem ir […]

LTV7 sižetā “Spilvas” PREMIUM tomātu mērces

12.02.2014

Sīktēls

Janvārī Spilvas ražotni apmeklēja LTV7 raidījums “Attīstības kods” un sagatavoja videosižetu par jauno produktu ražošanu. Sižeta ietvaros ir aplūkojami jaunumi – PREMIUM tomātu mērces, “Ķīnas saldskābā mērce ar mango”, “Gurķu majonēze” un citas aktualitātes Spilvas ražošanā.  LTV7 1. februara sižetu var noskatīties šeit: http://youtu.be/8yNDkWYNe3Y  

“Spilva” palīdz; palīdzi arī Tu!

24.01.2014

Labie darbi nebeidzas! 2013. gada nogalē labdarības koncerta ietvaros līdzcilvēki tika aicināti ziedot Artai Teivānei – jaunai, talantīgai maksliniecei, kuru agrā bērnībā piemeklēja smaga slimība, un tagad viņas ikdienas sabiedrotais ir ratiņkrēsls. Arta, nevienam nezinot pieteicās mācībām tālajā Amerikā un pašai par lielu pārsteigumu un prieku ir arī uzņemta. Taču gada maksa koledžā ir dārga […]

“Spilvas” eksports 2013. gadā pieaudzis par 6,9%

16.01.2014

Augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmuma Spilva eksports 2013. gadā veidoja 2,82 miljonus eiro, sasniedzot 6,9% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. 2012. gadā Spilvas eksporta apjoms bija 2,64 miljoni eiro. Straujākais Spilvas eksporta pieaugums ir vērojams Lielbritānijā, Baltkrievijā un Zviedrijā. “Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi 2013. gadā bija Krievija, Igaunija, Lietuva, Somija un Zviedrija, kas jau ir […]

„Spilva” Dānijas tirgum saražo 100 tūkstošus „Ķiršu deserta” burciņu

10.12.2013

Šoruden pēc Dānijas uzņēmuma Beauvais Foods pasūtījuma Spilvas ražotnē Babītes novada Spilvē saražotas 100 560 burciņas „Ķiršu deserta” Dānijas tirgus vajadzībām. Produkts pasūtīts pārdošanai tieši Ziemassvētku periodā. „Dānijā šāds ķiršu deserts ir sezonāls produkts, kas tiek tirgots un lietots galvenokārt uz Ziemassvētkiem. „Ķiršu desertu” dāņi ir iecienījuši īpaša Ziemassvētku pudiņa pagatavošanai. Iepriekš Beauvais Foods šo produktu […]

Līdzjūtība

22.11.2013

Spilvas komanda izsaka dziļu līdzjūtību nelaimē Maxima veikalā Rīgā bojā gājušo tuviniekiem.

„Spilva” palielina jaudas. Šī gada deviņu mēnešu investīciju apjoms – 420 000 eiro

29.10.2013

2013. gada pirmo deviņu mēnešu (janvāra – septembra) investīciju summa Spilvas ražošanā veido 420 000 eiro. Tā tiek investēta ražošanas procesu automatizācijā, majonēzes izstrādes jaudu palielināšanā, kā arī birstošu vielu (šampinjonu, pupiņu, zirņu) pildītāja ierīkošanā. Spilvas kopējais investīciju budžets 2013. gadā ir 710 000 eiro. „Šī rudens svarīgākie investīciju projekti ir saistīti ar ražošanas automatizāciju – produktu […]

„Dienas bizness” izseko „Luksus tomātu mērces” ražošanas gaitu

08.10.2013

Spilvas ražotnē laikraksta Dienas bizness pārstāvji soli pa solim izsekoja un fiksēja fotoattēlos Spilvas „Luksus tomātu mērces” tapšanas gaitu. Sākot no laboratorijas līdz pat veikala plauktam. Ja Tev interesē šis foto ceļojums, tad to var aplūkot šeit: http://www.db.lv/foto-video/foto/ka-top-spilvas-tomatu-merce-402606

„Spilvas” eksports gada pirmajos 8 mēnešos pieaudzis par 8,1%

30.09.2013

Šī gada pirmajos 8 mēnešos (janvāris – augusts) ražotājuzņēmuma Spilva produkcijas eksports pieaudzis par 8,1%, salīdzinot ar iepriekšējā gada to pašu posmu. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi šī gada janvāra – augusta posmā bija Krievija, Ukraina un Īrija. Savukārt straujākais eksporta apjomu pieaugums ir Lielbritānijā (+392,8%) un Baltkrievijā (+373,5%).  „Eksporta pieaugums Lielbritānijā saistīts ar faktu, ka […]

„Spilva” reaģē uz pieprasījuma pieaugumu pēc konservētiem dārzeņiem

16.09.2013

  Šovasar un šoruden Spilvā iepirktie dārzeņi tiek novirzīti ne tikai Spilvas tradicionālo receptūru produktu, bet arī – Latvijas tirgū jaunu ēdienu un konservējumu pagatavošanai. Kā liecina pieredze, latvieši ēdiena izvēlē ir salīdzinoši konservatīvi, tomēr pakāpeniski ir gatavi eksperimentēt. Degustāciju kritiku ir izturējuši un pie gardēžiem dodas jauni ēdieni – „Latvijas lauku gurķi ar papriku”, „Cukīni […]

Spilvas katalogs

Spilvas veikals

Kontakti

Zvaigžņu iela 1, Spilve
Babītes pag., LV-2101

Tālr.: +371 67063000
Fax: +371 67063005

Tālr. pasūtījumiem:
+371 67063011; +371 67063015

Visi kontakti